onsdag 23 september 2009

Tävling!!!

Äntligen har Diddi Design smyckena kommit till butiken!

De har varit omtyckta & sålt så bra. Stället börjar redan se tomt ut!! Så vi får nog göra en ny beställning till veckan.
.
Idag har det varit full fart - 20% på allt i butiken lockar & det är jättekul att så många har besökt oss. Missa inte att det fortsätter hela dagen imorgon till kl.20.00









Flera armband i ett. Fint att kombinera med andra modeller.



Jättefint enkelt armband.



Halsband i läder med olika berlocker & text. Finns i  flera olika varianter.



Läderarmband med silverdetaljer med olika texter - finns i svart & brun.



Bred ring med hängsmycke.



Mitt favorit armband!!! Tycker det är såå fint.


Tävling!!!!



Nu har Du chansen att vinna den här
fina ringen från Diddi Design.

Allt Du behöver göra ät att lämna en kommentar här på bloggen.
För att få dubbel chans så ska Du länka till tävlingen på din blogg/hemsida eller maila länk till 5st + till livinginterior@live.se.

Glöm inte att skriva om vilken strl. Du vill ha den i - S/M/L.
(den är liten i strl. jämfört med de andra modellerna)
Tävla t.om 4/10

Lycka till!!



13 kommentarer:

Christina sa...

Å vad roligt! Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag har ingen blogg att länka i (bara en bilddagbok men det kanske inte gills!) så jag prövar vinnarlyckan genom att lämna en kommentar då =)
Vad roligt att det var så mycket folk i affären igår! Kan tro att 20% lockar en hel del.
Jag hade sjukt barn hemma igår så jag kom inte iväg, men idag kommer vi! Kanon med längre öppet också!

Christina sa...

Klart jag glömde att skriva storlek om jag skulle vinna....
Jag skulle gissa att jag behöver S, även om dom är små i storleken.
Jag har väldigt smaaaala fingrar ;-)

ANNIKA sa...

Jag är såklart med och tävlar om den fina ringen och tror att jag har S
Få se om jag hinner titta in..synd att erbjudandet inte gällde på Fredag också...
Undrar om smyckena från Björg har kommit in??Är nyfiken på hur de ser ut i verkligheten...
Hoppas nu på turen...
KRAM ANNIKA

Rebecka sa...

men åh! Varför har ni inte ONLINE shop?

Har ju 60 mil till Sunne! :-(

Maria sa...

Det är klart jag oxå vill va med och tävla om den fina ringen.
Vill ha storlek L

Kram
Maria

Anonym sa...

Jag behöver en ny ring på höger handen då den jag tidigare haft blivit missfärgad.önskar strl small.

Mailen: englan1975@passagen.se

Mvh Helen.

Madde sa...

Hejsan! Vill också vara med och tävla om denna otroligt fina ring skulle tro att jag har str M.
Du har en super bra affär med mycke fina saker i kommer nog inom en snar framtid att kika in i affären när man har vägarna förbi sunne.
MVH Madde

Mail: ior25@hotmail.com

Micholina sa...

hej Mia, klart jag vill vara med och tävla!
Har länkat i bloggen :)

storlek M kanske.

Kram på dig sötis

Anonym sa...

Jag vill självklart vara med i tävlingen!
Det funkar nog med både M och L beroende på vilket finger jag väljer..
KUL!

Anonym sa...

Och jag som tävlar här ovanför om både M och L heter Lotta Ranström....

Sara sa...

Hej Mia!
Var inne hos dig och handlade idag. Det finns alltid så mycket fint. Tack, för en toppenaffär. Självklart är jag gärna med och tävlar om den fina ringen. Skulle gissa på att M skulle passa mig bra om de är små i storleken ;)

Ta hand om dig!/Sara

Sara sa...

Jag har länkat på min blogg också ;)

Veronica sa...

Klart man slänger in en kommentar för att få chansen att vinna en så fin ring! Stl.L