onsdag 2 september 2009

Björg smycken..

Jippie!!! Äntligen har jag fått tummen ur ;) & köpt in de här underbara smyckena.
Jag har tittat på dem i flera år & nu slog jag till!!
Alla är handgjorda & unika med texter som upprör & berör.
Min favorit är "you had me at hello". Ofta är det kända citat & texter från film m.m.
Jag började med "love stories" berlocker, läderremmar, kedjor, armband, ringar & en hel del halsband. Dock blev det inget Madonna halsband men om Du gärna vill ha ett så tar vi hem det så klart -  det är såå fint men kostar några tusen.
Jag längtar till de kommer & hoppas att det inte dröjer.
Titta & njut :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Så fina eller hur?
Mera finns på http://www.bjorgjewellery.com/

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va kul!!! dessa har jag tittat på på nätet och inte hittat någonstans. Detta ska jag önska av tomten!!! Eller kanske måste köpa mig själv... :) TACK! / Cicci

ANNIKA sa...

Spännande ... de här smyckena har jag spanat in länge...men inte hittat i butik .De är ju så fina och unika.
Väntar nu med spänning....

a-karin sa...

Ojoj såna fina smycken!!! Kul me nåt nytt. Kan nog bli ett... Kram.

Anonym sa...

New range is out!! Yay! I suggest www.gu1jewellers.com has big range you can order on their website, and to Sweden! Adore their new stuff!