tisdag 1 september 2009

Nu är hösten här...

...& med den hoppas jag att det kommer att finnas mera tid för bloggandet. Får snart ett fungerande datasystem i butiken - vilket underlättar när man kan sitta lite på dagtid. Det är sååå mycket fint som vi får varje dag nu - vet inte vart jag ska börja. Det kommer att ske en hel förändringar med butiken under hösten, vi kommer att utöka men hur & var avslöjas längre fram ;)

I veckan som varit har jag varit på Formex mässan - såå mycket inspiration. Vet inte vart jag ska börja & bygga om i butiken... Har massor av bilder & nyheter att lägga upp. Har bl.a köpt in 5st nya & helt underbara märken.

Förlåt för min frånvaro & hoppas Ni ändå är med oss i höst!!

:) Mia

2 kommentarer:

sa...

OM vi är!

Living Interiör sa...

Haha tur Du finns :)Länkar till Er fina butik. Säg till om det inte är OK! Hoppas Du är piggare nu..
P&K