torsdag 19 mars 2009

Vart tog tiden vägen ;)

Här är resultatet av skyltningen i färgbutiken!
Jag har fått flera frågor om tapeten med björkstammar. Det är en lagervara så man kan få den samma dag & självklart kan vi även skicka den. Det har kommit så många fina tapeter så ta en titt & passa på när vi har kampanjpriser & lagervaror till specialpris..
Björkstammar är väldigt populärt - kanske en längtan till sommaren :) - i butiken finns det även tyg med björkstammar (se bild nedan). Eftersom jag har fått så många förfrågningar om tyget & tapeter så är svaren följande - Vi kan gärna skicka varor till dig, för priser & information, maila oss. Tapeten med björkstammar är en lagervara som vi för tillfället har till kampanjpris!!









Man skulle kunna tro att jag jobbat med skyltning en vecka eftersom jag varit så frånvarande. Men så är det inte. Tiden har bara runnit iväg & det är fullt upp på alla håll.
Massor av jobb både hemma & på jobbet + att jag har äntligen fått tummen ur & börjat träna på hälsokällan (http://www.halsokallanisunne.com/) - tack Maria för pepp!!

Det väller in varor i butiken & det är massor av snyggt kan jag lova!
Modern romantik, shabby chic, new england, factory & självklart färgklickar i massor av färger..

Vi packar för fullt & ska så fort jag hinner visa bilder.

Inga kommentarer: