torsdag 19 mars 2009

Snart är den här..

...våren!
.
Fredagar brukar vara min lediga dag men denna vecka har vi bytt så jag har varit ledig idag & jobbar imorgon. Så idag har det städats, handskurat golven m.m. Det händer inte varje vecka - det var nog lite vårstädning.
Tittade ut & solen sken & det såg varmt & vårigt ut men om jag blev lurad - det var jättekallt. Så i väntan på det varma vädret blir jag inomhus & pysslar. Imorgon när jag slutar kommer jag hem till nystädat & ska sätta upp nya gardiner & lampor - lycka!!
.
Fredag är alltid fredag & för att börja helgen bra får Du som bloggläsare 20% på valfri vara
(kanske du behöver nya gardiner, lampa, smycke, matta, ljus m.m för helgens bravader)
(gäller endast fredag 20/3) Uppge bara "äntligen fredag" i kassan.
.
Kram Mia

Inga kommentarer: