måndag 9 mars 2009

Nu är det dags att tävla igen...


Det är den stora lyktan på bilden som man kan vinna, den är från House Doctor & har en fransk text inristad i glaset! Jättefin!! Allt Du behöver göra är att lämna en kommentar & berätta om vad just Du skulle vilja läsa om på bloggen.


Länkar Du till tävlingen på din blogg så har Du dubbel chans att vinna = 2 röster istället för en.
Har Du ingen blogg men vill ändå ha dubbel chans så kan Du maila till 5st personer + ett till oss.
(glöm inte att skriva i din kommentar om Du har länkat eller sänt det vidare)
Tävlingen pågår t.om den 18/3


Idag har det kommit in massor av nytt -igen! Jättefina vita krukor från Twinshome & mera färdigsydda gardinlängder, stenar med text (svarta & vita) för endast 29:-, m.m.

Bilder & info kommer inom kort - är hemma i några dagar för jag har en liten tjej som är snuvig.


Lycka till! / Kram Mia

6 kommentarer:

Michelle sa...

hej mia , jag skulle villa läsa mer om hur ma gör fint hemma utan att allt bara går i vitt!!!

Har lagt ut dej på bloggen!!!

Ps. tack för i lördas

Michelle

Michelle sa...

Barn rum e oxå intressant... annars så gör du ett bra jobb

Pöss

ANNIKA sa...

hejsan!
skulle vilja ha förslag på påskdukningar och påskdekorationer som man kan fixa till själv av lite hopplock ur din butik.Du brukar lyckas så bra i butiken.
Varför inte göra lite reklam för SUNNE och visa lite bilder härifrån och VAR din butik ligger...
Det finns många vackra vyer här både sommar som vinter. Finnfallet,SPA,Rottnerosparken och
Kolsnäs på sommaren osv...
Det kanske lockar några att besöka Sunne och DIN butik .
Jag mejlar mina vänner för dubbel chans och håller tummarna...
mejlar dig...
Hoppas tjejen kryar på sig snart.
kram ANNIKA G

Anonym sa...

Hejsan!Jag saknar era fina smycken på bloggen,tycker ni kunde göra ett inlägg om dem jag köpte en bred underbar ring för ett tag sedan älskar den och miss dee smyckena är ju härliga!Jag är gärna med och tävlar också!
englan1975@passagen.se

/Helene Ljungberg

Anonym sa...

Skulle var kul att se lite snygga och coola förvaringslösningar till till småutrymmen.

Vill självklart vara med och tävla om den underbart vackra lyktan och har länkat från min sida till tävlingen.

http://arom.blogg.se/2009/march/mysigt-till-hemmet-du-ar-val-med-och-tavlar.html#comment


/Annette

Malin sa...

Hej!

Jag vill se tips på:

*snygga dukningar.

* smycken.

* Tips på sätt att använda vanliga ting på annorlunda sätt.

Och naturligvis vill jag vara med och tävlia om den fina lyktan!