onsdag 11 mars 2009

Färg & tapeter..


Varje månad skickas det ut ett nytt nummer med inspiration & erbjudanden.
Har Du inte fått något så finns det att laddas hem här http://np.netpublicator.com/netpublication/n61360467.

Missa inte heller den söta moln schablonen på www.beckersnyahem.se

Imorgon ska jag skylta om - inte på Living utan på Rubens Färg.
För Er som inte visste det så har vi även två färgbutiker.

Rubens Färg som ligger i Sunne & är en Beckers Nya Hem butik som även säljer Jotun.

Och den andra heter K.Nilssons Måleri AB (som även är ett måleri i Sunne & torsby) & ligger i Gettjärn - där är jag uppväxt bland färgburkar från märket Alcro.

I båda butikerna säljer vi tapeter & vi har de flesta märken & flera kollektioner i lager med specialpriser. Jag älskar verkligen & hålla på med färg & allt annat som finns i en färgbutik. Jag är utbildad till diplomerad färgsättare & önskar att jag hade mera tid till & jobba med det, så behöver Du färgsättning invändigt eller utvändigt så säg bara till :)

Det jag ska skylta med imorgon är några nyheter från midbec, borastapeter, eco & duro. Visar lite bilder från kollektionerna.

2 kommentarer:

Michelle sa...

ska bli kul och se hur det blir Mia :)

Michelle sa...

körde förbi idag och de så jätte fint ut!!!
Kram