måndag 16 februari 2009

Vinnare av personligt smycke...

Nu är tävlingen avslutad!
Ett stort tack till alla som tävlat & hoppas Ni haft en underbar alla hjärtans dag!!
Det har inte varit lätt att utse en vinnare - alla bidrag har varit bra motiverade & jag önskar att alla kunde få ett smycke. Vi som jobbar på Living har fastnat för en motivering som alla borde tänka på varje dag & verkligen "fånga dagen" & leva i nuet. Så här lyder den...
.
.
"Jag väljer ...I AM + LIVE Jag tycker att JAG ÄR livet och det blir vad JAG gör det till..och JAG ska ta vara på dagen och LEVA här och NU .Inte tänka på igår och inte oroa mig för morgondagen,man vet aldrig vad som händer då....
Lev som varje dag vore den sista!"
.
.
Stort GRATTIS Annika.G & tack för tänkvärda ord :)
Ditt smycke finns att hämta i butiken
(maila mig om du bor på annan ort så skickar vi din vinst)

1 kommentar:

ANNIKA sa...

HEJSAN!
Vad kul att jag vann!Tusen miljoner tack!
Jag kommer in i butiken nån dag denna vecka och hämtar vinsten.
vi ses!kram ANNIKA G