fredag 27 februari 2009

Passa på...

Idag har jag vårkänslor...
Idag är min lediga dag & vad passar då bättre än att städa ;)
Fönstret är öppet & solen skiner & man får riktiga vårkänslor. Kanske att Du som jag pysslar hemma & behöver något extra för att få det vårfint. Ett par nya gardiner, nya krukor, kuddar, blommor m.m. Eller kanske Du ska ut på något kul & vill vara extra fin med ett nytt smycke eller väska..
.
Du som bloggläsare får 30%valfri vara (till ord.pris) idag & imorgon.
Uppge bara "vårkänslor" i kassan.
Lämna bilen hemma & ta en promenad - det är underbart ute!!
.
Kram Mia

2 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Hej!
Vill bara tala om att jag gjort en länkning till affärsbloggen inne hos mig. Hör av dig om du inte vill att den ska vara kvar.-)

Har varit inne i butiken och haft "vårkänslor" idag:-)
Mvh Sussie Eklund

Living Interiör sa...

Hejsan! Åh vad bra att Du har vårkänslor. Bugar & bockar för länken - såg bilden. Krukan gjorde sig jättebra tillsammans med pelagoner.

:) Mia