fredag 6 februari 2009

Alla hjärtans dag tävling...


Nu har Du chansen att vinna ett personligt smycke!!

Vinnaren får en kedja & två valfria berlocker.


Allt Du behöver göra är att skriva en kommentar om varför just Du ska vinna ett & vilka två berlocker du då väljer & varför. Kanske vet Du någon som Du skulle vilja ge bort ett smycke till eller kanske behöver Du ett själv.. Inlägget med den bästa motiveringen vinner.

Tävlingen avslutas fredagen den 13/2


Ex. kan vara..
Friends + forever - till den trogna & bästa vännen som alltid ställer upp.
Mother + miracles - till den nyblivna mamman som kämpade i en tuff förlossning..
Patience + dream - till Dig själv som längtar efter semester..
Själv skulle jag välja grandma + love - Till min underbara farmor.
Vi pratar i telefon varje dag & hon gör mig alltid glad. Varje vecka hjälper hon & farfar mig & prismärker massvis av varor. Det håller dem unga & jag sparar tid :)
Hon är ungdomlig & pigg - precis så vill jag bli när jag blir gammal..


Variationerna är oändliga & det finns många runt omkring en som man skulle vilja ge ett smycke till.


Lycka till!! Kram Mia

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Jeg velger Believe, fordi jeg trenger å håpe på at jeg skal bli bra igjen. Har spenningshode pine. Trenger enn oppmuntring.

BTW, Bra blogg! Liker Interiør.

Helena C sa...

I love you + wonderful, till min älskling som står ut med all skit som e omkring oss just nu.

Anonym sa...

Thank you + mother, till min underbara mamma som alltid ställer upp för mig och min familj.

ANNIKA sa...

Hejsan!
Jag väljer ...I AM + LIVE
Jag tycker att JAG ÄR livet och det blir vad JAG gör det till..och JAG ska ta vara på dagen och LEVA här och NU .
Inte tänka på igår och inte oroa mig för morgondagen,man vet aldrig vad som händer då....Lev som varje dag vore den sista!
oj !det blev en lång utläggning...
kram Annika G

Malin sa...

Hallåj!
Valet skulle självklart bli JOY & PRECIOUS. Två ord som på pricken beskriver känslorna för min dotter!

Nu håller jag tummarna för vinst!
//

Milla sa...

hallå....
Jag skulla välja grandma o mother till min underbara mamma som alltid ställer upp för oss barn o barnbarn.
kram på er.