söndag 20 december 2009

Tävla om vackra örhängen..

Tiden går fort när det är snart jul, extra öppettider i butiken & mycket att göra hemma - därför har det dröjt med tävlingen - tidsoptimist som jag är skrev så skrev jag att den skulle ha varit för flera dagar sedan.. 


Men nu så:
Ta chansen & vinn ett par gnistrande örhängen från Miss Dee!







Lämna en kommentar & de kan bli dina - dela gärna med dig av ditt bästa 
tips för en lyckad nyårsfest!


För dubbel chans länka tävlingen på din blogg eller maila länk till minst 5st vänner. 


Tävla t.om 28/12


Lycka till önskningar:


10 kommentarer:

Bodil sa...

Klart att jag vill vara med och tävla! :) Har länkat i min blogg; http://badhusgatan.blogg.se/tavlingar/2009/december/orhangen-fran-miss-dee.html

ANNIKA sa...

Åh de här fina örhängena tittade min dotter på när vi var in i butiken.Hon önskade sig dom i julklapp.En försenad kanske om jag har tur....i tävlingen.
En lyckad nyårsfest tillbringas i hemmet med nära och kära vänner .
Lite extra lyxig mat och glittrig dukning med tygservetter och levande ljus.
Alla får hjälpa till med allt...
Krångla inte till maten utan förbered så allt känns avslappnat och enkelt.
Vi brukar alltid ha riktig vaniljglass med mosade jordgubbar sen i somras.En underbar känsla att tänka på sommaren när kylan biter i skinnet.
Champagne eller cider med jordgubbe i blir pricken över i:et .
Lite extra fin festklädsel är ett plus.
Ute har vi islyktor som lyser upp...görs i hinkar.
Sen är det bara att festa så länge man orkar va vaken...
nu hoppas jag på vinst...så att dottern kan bära dessa på nyårsfesten...till sin nya festblåsa...
Ha en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
kram ANNIKA G

Maria L sa...

Underbara örhängen!!! :)
Var inne i er butik för första gången i torsdags o blev helt förälskad! Skulle kunna stannat för evigt - så mycket fint, så mycket som jag ville ha! :) Får bli en tripp till Sunne snart igen! ;)
Nyårsfest ja... Den perfekta nyårsfesten var vårt bröllop för nu snart 3 år sen, men det kan man ju inte ha år efter år. ;) Så jag säger att näst efter det är den perfekta nyårsfesten en fest med goda vänner, god mat, god fryck och god stämning! Helst i hemmiljö med någon snygg dukning! :)

Jag mailar länk till mina vänner!

Hoppas på vinst... ;)

Malin sa...

Vill ha!! :) Länkar i min blogg också.
Nyårsfesten blir bäst med de närmaste vännerna, god mat och vacker dukning med farmors linneduk och gammelmormors linneservetter!:)

Susanne sa...

Mitt tips är att inte gå ut på nyårsafton, för då är det kaos och köer vart du än går. Stanna hemma med goda vänner, ät gott, duka flott, spela kort eller något annat. Ett glas champagne vid 12-slaget när ni står ute och ser på fyrverkerierna förhöjer den festliga känslan! Baka en sockerkaka och göm ett mynt i den inlindad i folie, lägg 25,-- var. Dela sockerkakan i lika delar, en bit till varje person som befinner sej i huset. Den som får myntet får alla slantar. Så gör vi varje år, lite spännande!

gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Bästa tipset är enkelt..om ge dig med dina älakade vänner och din kärlek:))
englan1975@passagen.se

Anonym sa...

Vilka underbara örhängen! Vill gärna vinna dem!

Mitt tips för nyår är att umgås med familjen, äta god mat, dricka lite gott till samt spela spel fram till tolvslaget, då kommer champagnen fram och alla firar :)

Har mailat länk till mina kompisar :)

/Anna
kiepaz(at)hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna dessa örhängen till min tjej :)

Nyår firas genom att gå ut och svira på hotellet! Dryck o mat med kompisgänget.

vargen_75(at)hotmail.com

Frida sa...

Självklart vill man vara med:
http://fridacreates.blogspot.com/2009/12/blog-candy.html

Den bästa nyårsafton är med de människor du älskar mest. Det spelar ingen roll vart ni är bara ni är tillsammanas. =0)

Christina sa...

Jag vill vara med och tävla!!
Fast jag skulle behålla dessa örhängen själv om jag vann dom ;-)
Jag länkar på min blogg också!
Jag vet inte om jag vill kalla detta ett nyårs"tips" direkt men ni som är i husbyggartagen ska naturligtvis se till att bjuda hem goa vänner och fira första nyåret i nya huset. Vi flyttade ju in i vårt nya hus 20 dec förra året så vi bodde ju här förra nyåret också, bjöd hem våra närmasta vänner, och det var jätteroligt att få visa upp sitt nya fina hus och vara så där riktigt stolt =)
Men.. det var ju flyttkartonger lite överallt så i år känns det som det ska bli ett riktigt härligt nyår med flera vänner, god mat (framförallt god chokladig efterrätt) här hemma nu när alla möbler är på plats och vi har bott in oss ordentligt!