onsdag 2 december 2009

Nu är Cult tävlingen avslutad..



Så här skrev vinnaren:

Jag överraskade mig själv när jag kikade in hos Cult för jag trodde ju inte att jag var "grafisk jul"- men jag blev smått betuttad i varenda sak på den sidan, så det är nog det jag är. Annars är det viktigaste för mig att det är MYCKET jul som i sångtexten:
Så ge mig trettio grader kallt,
tomtar överallt
och en skog av gröna granar.
Jag vill ha snötyngda hus,
tusentals ljus,
kulörta kulor i drivor,
bjällerklang
som ackompangemang,
på alla julens skivor.

Massa Grattis till Dig - hoppas Du tycker om innehållet.

Grattis även till Julhuset & Tomtenissans Julblogg som vunnit varsit bonuspaket.

Ett STORT TACK till ALLA som tävlat - 97st - rekord för våran del.
Jättekul! Ny tävling kommer varje vecka fram till jul & vann du inte nu så kanske Du har bättre tur nästa gång.




3 kommentarer:

evamar sa...

Oj, vad kul!!! Jag har mejlat så nu borde min adress finns i er inbox!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

TACK, så hemskt mycket för vinsten! Jag mailar i morgon, hoppas det är ok? Tack ännu en gång! :)