onsdag 2 december 2009

Ny jul tävling..

Snart är julen här!!

Själv tycker jag att tiden innan jul är så mysig, innan stressen har hunnit tagit över :)
Tid för mys med tända ljus & glöggkvällar med vänner. Nu har Du chansen att vinna ett paket med innehåll som gör festen ännu roligare.. Så här skrivs det om spelet:


Hur fan visste du det?

Vissa saker ska eller borde man inte kunna svaret på.
Detta spel består av 500 frågor som kan upplevas som konstigt eller pinsamt att man kan svaret på.
Ämnen som berörs är bla kriminalitet, skvaller och sex och kan man svaret måste man naturligtvis berätta inför de andra i sällskapet hur man vet det!

Förbered dig på att få en hel del ny kunskap samtidigt som du får veta
vem av dina vänner som är minst normal.
Se fram emot mycket intressanta diskussioner. Var beredd på att ofta få höra frågan:

“Hur fan visste du det?
Allt Du behöver göra är att lämna en kommentar & berätta vem Du helst
skulle vilja kom på Din glöggfest & spela det här spelet med & varför.
Möjligheterna är obegränsade - alla kan närvara - Kungen, Kalle Anka, Anna Anka, Elvis eller kanske närmaste grannen....

Använd fantasin & för dubbel chans länka på din blogg eller maila minst 5st vänner + livinginterior@live.se

Lycka till :)


21 kommentarer:

Anonym sa...

Det här var svårt, vem vill jag ska komma på min glöggkväll... det spontana svaret är: min släkt, för vi står varandra mycket nära! Det blir alltid en massa prat och surr, så detta spel skulle passa oss perfekt ;)
Om jag skulle få önska mig en hemlig gäst till min glöggkväll skulle det bli Arne Weise, för det går knappt att hitta någon annan person som man förknippar mer med julen än just honom. Det skulle vara tomten i så fall ;)

MVH
Anna

Om jag vinner så är min mail: kiepaz(at)hotmail.com

Gabbies sa...

Hej! Jag vill absolut vara med, detta är ett spel jag velat ha länge =).
Min spontana tanke på vem jag skulle vilja spela detta med är typ Kissie, Victoria Silvstedt eller någon liknande. Dom spelar ju totalt blåste och det skulle vara spännande att se om dom verkligen är så blåsta som dom spelar. Jag är nämligen av åsikten att jag tror att dessa personer är rätt smarta och vet vad dom tjänar pengar på.

Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/spel-hur-fan-visste-du-det.html

En fråga bara, när avslutas tävlingen?

Håller tummarna!

Brunkullan sa...

Gratulerar vinnarna i den andra tävlingen, och tar chansen att vinna i den nya istället:)

Det här spelet är så skoj! Vill gärna ha ett eget exemplar.

Min kusin med familj kommer i jul och att spela med dem skulle vara kul förståss!

Sen kunde nog gärna alla mina bloggvänner få komma på party, så skulle vi sitta där och lära känna varandra, skratta och undra hur f-n man vet svaret på de underliga frågorna;)

Länkar i vänsterkolumnen!

Kram Susanne

Koneko sa...

Jag vill hemskt gärna vinna spelet! Vi spelar väldigt mycket spel här hemma :) Skulle vilja bjuda hem Florence Nightingale för att lära känna henne! Hon är en stor förebild för mig.

Har länkat med bild till tävlingen här: http://pysselkiisentavlar.blogspot.com/2009/12/tavla-om-spel.html

Susanne sa...

Jag har aldrig spelat spelet, men det låter ju riktigt kul! Kanske man får reda på vem som är den största fisken i det lugnaste vattnet...ha ha. Jag skulle vilja spela det med 3 av mina bästa kompisar!
gotland(at)speedmail.se

Lars sa...

Om jag vinner spelet skulle jag spela med min underbara sambo, som älskar spel och att skratta. Och så med alla våra vänner. Ett gott skratt förlänger livet :)

/Lars

vargen_75(at)hotmail.com

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag har faktiskt spelat just det spelet hos en vän för något år sedan och kan intyga att det var fantastiskt roligt. Spelar det gärna igen men eftersom vännen har flyttat (med spelet) skulle jag gärna vinna det och spela med andra vänner.

PS. Jag länkar och undrar därför om du har ett slutdatum:

http://evamar.blogg.se/2009/december/spel-okant-slutdatum.html

Hanna sa...

Jag skulle nog gärna vilja ha en glöggkväll och spela det här spelet med vår stadsminister, Reinfeldt, för att se vad han kan egentligen... Jag vill helst slå honom då, såklart! Men vem vet, han kan nog rätt skumma grejer, han.

Det hade i vilket fall varit riktigt kul!

Mail: hannadjuis@hotmail.com

suss sa...

Glöggkväll och spel! Låter ju jättehäftigt. Tänk om man fick med Bert Karlsson på spelkväll. Det tror jag skulle vara alldeles underbart kul!!!
= )

Anonym sa...

Kanske lite trist, men jag skulle vilja spela detta med min man. Trots sambo/gifta i 10 år så förvånar han mig fortfarande med "hur-fan-visste-du-det"-kunskaper. Exempelvis så vet han vad alla bandmedlemmarna i Back Street Boys... hur fan han nu vet det?! ;-)
http://teavling.wordpress.com/2009/12/05/hur-fan-visste-du-det/

Maddie sa...

Jag hade velat spela det med mina goa klasskamrater, hade vart sjukt skoj!
mail: maaddeh(at)hotmail.com

Sanna sa...

Jag skulle helt klart bjuda in Sanna Bråding, Loa Falkman, Paris Hilton och Barack Obama. Lustiga typer hela bunten och dem sitter nog på en hel del skum och obehaglig kunskap!

Christina sa...

Jag har tittat flera gånger på spelen som finns i affären så jag vill absolut vara med och tävla!
Tycka vad man vill om Anna Anka men hon har då svar på precis allt så henne skulle jag vilja spela detta med!
Och nu när det stormar runt Tiger Woods så skulle man ju vilja fråga honom ett och annat också..
Jag länkar i min blogg också =)

Anonym sa...

Det här är ett spel jag har varit intresserad av att köpa ett bra tag, men ännu inte köpt.
Jag skulle helst spela det här spelet med min pojkvän och hans bror samt hans flickvän.
(santtu_nyberg@hotmail.com)

JENNIE sa...

Gud så svårt men jag får ge det ett försök. Jag skulle nog bjuda:

1. Fredrik Reinfeldt - Det skulle sitta gott med lite skvaller om honom. Han verkar så stel och tråkig.

2. Barack Obama - Samma här. Varning för skandaler!

3. Victoria Silvsted - bara för att ta någon riktigt blåst.

sen självklart mina vänner ;)

ANNIKA sa...

Jag skulle bjuda in Mikael Persbrandt ,Anna Anka och Jan Guillou.Personer som skapat många rubriker...Blir säkert en intressant och händelserik kväll...
Tänk att få veta hur de egentligen är ....
kramar ANNIKA G

Emma sa...

Mina kompisar skulle jag vilja kom på min glöggfest, dom är roliga och får mig alltid på toppen humör och sen har vi alltid så grymt roligt tillsammans, jag älskar dem verkligen och de skulle vara kul att spela detta spel med dom också :)

Caroline sa...

Vilken underbar tävling och vilket pris! Detta spelet skall spelas med personer man tror sig känna, jag skulle spela med min sambo och grannparet, vi har alltid trevligt tillsammans och detta skulle passa oss.

Min blogg:
www.vetegatan.blogg.se
Mail: F4ntastic@hotmail.com

Tack!

rebecca sa...

Så otroligt roligt spel och jag vill vinna det. :)

Jag tänker vara tråkig och svara mina vänner, jag vill inte spela detta med någon "känd" person som jag inte känner eller umgås med själv. Svaren från en person, känd som ickekänd som jag själv inte umgås med intresserar mig inte lixom.

Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/december/hur-fan-visste-du-det.html

jessie sa...

Åh vilket roligt spel! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle helst vilja att mina vänner kom på min glöggfest och spelade detta spelet med mig! För att vi har så roligt tillsammans och det vore så spännande att se hur mycket vi egentligen vet om varandra! =)

Sen så skulle gärna vilja spela detta spelet med Christina Ricci för att hon är min stora förbild och det vore så roligt att få lära känna henne och se hur hon är som person! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-spelet-hur-fan-visste-du-det.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas verkligen på tur!
/Jessica

Angelica sa...

Jag är gärna med och tävlar!:D
Den som jag skulle vilja komma på glöggkväll är min pojkvän o mina närmaste vänner. Vi brukar alltid hitta på skojigheter som kortspel osv så det här skulle nog passa oss som handen i handsken :D