tisdag 30 mars 2010

Vinnare:

GRATTISGRATTISGRATTIS
till Helen :)

Nu är vinnaren av påsktävlingen dragen.
Det blev Helen som får ett påskägg.
Tusen tack för alla bra påsktips :)
Ny tävling kommer snart..

Så här skrev Helen:

Jag brukar lägga mossa i den öppna spisen o sen dekorera med kycklingar samt krossade samt hela ägg..inuti äggen läggs en liten ihopvikt lapp där fam medl får ta varsin iår tänker jag ex skriva du får ett hemligt paket sen får personen i fråga en ledtråd till paketet..ganska uppskattat!

/H

Paketet finns att hämta i butiken & vill Du ha det skickat
till Dig så maila mig så ordnar vi det snabbt så det kommer fram innan påsk.


Själv ska jag fira påsken på ett speciellt sätt i år - men en ny liten familjemedlem :)

Vi fick en dotter - en lilla syster till Amella, i torsdags. Så i år blir det mycket pyssel & mys - ska försöka mig på en "skattjakt - äggjakt" till Amella och sambon :)

Är lite dåligt uppdaterad vad som hänt i butiken den senaste veckan men jag vet att det kommit massor med varor bl.a nyheter från IB Laursen & Gerbera.

Kramar

1 kommentar:

Christina sa...

Men ååå grattis till bebisen!!! <3