lördag 30 januari 2010

Massor av vill ha saker

Det blev en hel del shopping i Nordals monter. 
Inte så konstigt när det fanns så mycket fint. 
Skulle vilja ha deras möbler hemma :)


Fina stolar & bord - gillar att det inte är svart utan svart/brunt & mycket slitet..

Köpte flera puffar runda & kvadratiska. Jättefina!!


Samma mönster fanns även i kuddar..


Porslin i pastellfärger i massa olika former - så mycket roligare & baka 
om man har fina skålar.


Mycket färg - blandat med gamla slitna saker i natur material.


Mera sittpuffar..


Fint skrivbord, tror det även fanns i flera färger..


Så här många olika färger kunde man välja mellan. Jag köpte mintgrön, turkos, beige, brun lila och rosa - nästan alla! Dom kommer i puffar, kuddar, necessärer & väskor.


Snart i butik :)




Lampskärmar som Du lätt kan göra själv - allt Du behöver är en gammal stomme, lite tyg & några stygn med nålen till kanal & ett band & knyta runt med - fållning m.m kan man hoppa över för det ska vara fransigt..


Jättefina lyktor i olika storlekar & färger.. 


Min favorit - väskan! Kan inte bestämma vilken färg som är finast bara. Vad tycker Du?

Återkommer snart med mera Formex bilder & tävling. Just nu ligger jag i sängen på Hotell Sign i stockholm & ska gå ut en runda på stan. 
Imorgon ska vi på Depeche Mode i globen - så kul, var flera år sedan jag såg dem :)

5 kommentarer:

Malin sa...

Åhhh, så mycket fint. det turkosa skrivbordet är min favorit! Har funderat ett tag på att måla nåt här hemma i precisden kulören!:)

Living Interiör sa...

Det är jättefint med den kulören - men man måste slipa så det blir riktigt slitet. Dags för loppis shopping snart :) Helt sjukt att man kan hitta liknande för inga pengar & måla själv & i butik (och även för mig som köper in till butik) kostar det multum. Det handlar väl iof om trender & efterfråga..
:) Mia

a-karin sa...

Så mycket fina saker Mia!! Jag blev på gott humör bara av och se alla härliga färger. Det här ska bli kul och se i affären! =)

Anonym sa...

Vill ha allt! Vilka ljusstakar, å väskan, å kuddarna. Ta hem!!!

Michelle och GirlZen sa...

Hej sötnos!!!
Jag tycker om den rosa väskan :) men sen så är jag väl lite rosa också!!!
Hoppas på att få se dej snart...

Kram