onsdag 6 januari 2010

Här skulle jag kunna flytta in...











Visst är det fint?
Gillar färgskalan & blandningen av material. Gammalt & nytt, mörkt & vitt, hårt & mjukt, varmt & kallt.. Vore inte fel att sitta framför en brasa på en puff & mysa. 
(Bilder från www.shepherd.nu)


*
Har tusen saker & bestämma inför husbygget - just nu tänker jag mest på golv & fönster.
Jag vill ha mörka golv, vita golv, betong golv & betsat som på bilden ovan. Men vi bör hålla oss till två varianter för helhetsintrycket. Sedan var det fönster, storlek, antal spröjs, utan spröjs, färg, antal... 


Vad tycker Ni är finast?


2 kommentarer:

Micholina sa...

vet du vad gumman det skulle faktist jag oxå kunna göra!! Har helt bytt still när det gäller inredning, fast lite färg här och där skulle jag nog smyga in ;)

Kram gumZ, träffas snart??!!

Brunkullan sa...

Jag med:)
Jättesnyggt! Men det ska nog vara något annat än ett 70-talsradhus, som jag bor i, för den stilen..eller?

Susanne