torsdag 3 februari 2011

Ny skyltat del 2


Hus lampa 349kr (säljer som smör - endast 1st kvar), Svart matta i läder 799kr, Ester Elenora sjal Maria brun.



Vit kandelaber för 5st ljus 499kr, Jättefina lådor i plåt från On Interiör.



Tavla i trä 349kr med texten "Happiness is not a destination. It is a way of life. Helt underbar - min favorit av alla nyheter.


Tak lampa i glas med metall fäste 799kr.

Idag har det kommit massor av varor: mängder av gardiner & hissgardiner, tavlor, lyktor, vita marockobord. + Levernas från Kids Concept, Bombadill, Smycken från Diddi Design, Affari och massa mysigt från Silkflower. Så det är nyheter varje dag - minst sagt :)


4 kommentarer:

Michelle och GirlZen sa...

lägg undan en trä tavla åt mej kommer imorgon eller på måndag. MÅSTE bara ha en

Maria sa...

Fantastiskt fin tavla. Vill ha! Hur köper man en??

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna få tag på en trätavla. Har ni kvar några? Maila mig gärna isåfall :-)

Mvh Nina

ninalarsson70@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan jag vill också köpa en tavla om de finns några kvar?

kontakta mig på amanda_jortso@hotmail.com eller 0703318710