söndag 8 november 2009

Adventljusstakar..




Klassisk svart ljusstake i metall


Ljusstake i shabby chic stil - så vacker. Själv tycker jag att man kan ha den framme året runt. Är enligt min återförsäljare en storsäljare - först till kvarn, kanske.



Adventsljusstake dekorerad med prismor - finns i svart & vit



Stilren ljusstake i rostfritt.



Annorlunda ljusstake som även kan fästas på väggen. Fin att ha på en hylla året runt!




En nyare variant av storsäljaren bull..


Storsäljaren! Träljusstake i rött & vitt.


 Ljusstake Bull - finns numera i massor av olika varianter - har sålts i massor i flera år.


1 kommentar:

Christina sa...

Hmm ljusstake Bull skulle kanske vara just det jag har sökt efter till mina avlånga fönster som jag har ovanför köksbänken och bänken i klädvården. Det blir att mäta och kolla det där, det ser jag det. Det vore ju supersnyggt om det passade i storlek!
En liten önskan om du skrev ut lite priser på saker du lägger ut bilder på. Jag ser att min önskelista från Living blir lång den här julen.. ;-)