söndag 17 maj 2009

Bekännelse...

Hejsan!
Bloggen har inte bytt adressen eller lagts ner. Tyvärr är det "bara" jag som helt enkelt haft för mycket & göra senaste månaden. Mycket på jobbet, inventering, husbygge m.m. Tiden har bara runnit iväg & bloggandet blivit en sak till som jag inte hann med. Men nu är jag tillbaka & inläggen kommer att vara lika ofta som innan. Det har hänt massor i butiken & vi har fått in fina produkter till trädgården eller altanen. Bilder kommer i senare inlägg.
Hoppas Ni varit ute i solen & latat idag!!
Kram Mia

1 kommentar:

Christina sa...

Men gud vad roligt, bygger ni hus?!
Spännande!!
Vi byggde ju hus i höstas (flyttade in 4 dagar innan julafton) och jag har fyllt mitt nya hus med saker från Living. Supersnyggt och jag gör en massa reklam för din affär när folk kommer och hälsar på och säger att man har fina saker =)