måndag 19 januari 2009

Nu har jag shoppat loss..

Det har varit givande dagar på mässan.. Nu är man full av inspiration & vill göra om överallt. Har varit i butiken under helgen & gjort om på nedre våningen. Nya tyger på väggarna & massor av färg. Varorna droppar in varje dag. Idag har vi fått leveranser med varor till små prinsessor & prinsar. I fredags kom den stora vår leveransen från Cult Design & massor av vårtyger. Vi har bl.a fått färdigsydda hissgardiner - med brodyr, randiga & mönstrade - från 299:- till 349:-. Superfina!! Även färdigsydda längder i fina mönster & till bra priser & självklart massor av metervara & färdigsydda paneler. Så nu finns det jobb dygnet runt :)

På mässan var det mycket färg & naturkänsla. Svårt & säga någon speciell stil som är trendig - jag tycker det känns som att det viktigaste är att det är personligt. Man behöver inte hamna i ett fack utan att man köper & bor i det man tycker om! Visst är väl det bra?

Lite mix av modern romantik, factory vintage, minimalism, orientalskt m.m. Blanda & mixa precis hur Du vill..

En annan sak som är riktigt trendigt nu är att styla sin trädgård/balkong. Det finns hur mycket som helst att välja på. Själv har jag köpt så mycket utekrukor & dekorationer så varje trädgård i Sunne kommer vara jättefina :)

Fotade för fullt & kommer visa några bilder på varor jag köpt. Eftersom det blev rätt så många så får det bli ett nytt inlägg för varje leverantör.

Hoppas du blir inspirerad att styla ditt hem i vårens färger - det blev iaf jag..

Inga kommentarer: