tisdag 11 november 2008

Nu äntligen..










Äntligen finns det lite tid att skriva. Tid - är verkligen något som är en bristvara just nu. På dagarna skolar jag in Amella på dagis & på kvällarna jobbar jag :)

Det har hänt MASSOR. Fullt med nya varor har kommit, det är snart jul i hela butiken & imorgon får vi nya grannar - Lindex.

Min älskade kamera slutade plötsligt fungera - men med stor hjälp från personalen på expert i Sunne - så är den nu lagad & jag kan hämta den imorgon. Då ska det fotas - Ni får hålla tillgoda med bilder från mina leverantörer så länge.

Bilderna ovan är lite nyheter från Trendkompagniet!!

2 kommentarer:

Annas infall sa...

Fina bilder. Här kan man få inspiration, kommer att kika in på denna blogg då och då.
Som småbarnsförälder är det svårt att få tiden att räcka till. Dessutom GÅR TIDEN FORT när barnen är små.
Hälsningar: Anna

Anonym sa...

jättebra sida!!älskar Living :)