måndag 20 oktober 2008

Världens finaste julstjärnor






Första höstdagen, i alla fall om Ni frågar mig. Grått väder, kallt & blåsigt - och känslan av extra trötthet. Perfekt dag för att stanna inne & pyssla - eller komma ikapp med saker.
Själv har jag passat på & köpt in de sista julsakerna bla. superfina julstjärnor - inte mindre än 250st - så gissa om det kommer & lysa i butiken i advent. De finns i flera olika storlekar från 44cm till 120cm.
Har inte bestämt än vilken som ska få lysa hemma hos mig i år, men det lutar åt en vit - den största..

2 kommentarer:

Bodil sa...

Vad mysigt med julpynt!! Nästan så att man börjar längta efter pepparkakor, julsånger, julklappspapper och glögg... :) Stor, vit stjärna låter inte helt fel!

Anonym sa...

Fina julstjärnor!
Jag har inte gillat julstjärnor så mycket förut men nu äääälskar jag det så det kommer bli en massa nya stjärnor i vårt nya hus den här julen!